LNF socialinė manufaktūra atsinaujino

LNF socialinė manufaktūra atsinaujino

Startavusi prieš septynerius metus, ALL INVITED išbandė įvairių kelių, prie manufaktūros vairo stovėjo ne vienas žmogus. Šiandien Vilnius pasitiks mūsų naujos kolekcijos reklamomis; atnaujinome „vitrinas“ e-parduotuvėje, Facebook ir Instagram paskyrose. Darbai tebesitęsia; svetainė bus adaptuojama žmonėms su negalia, kitu pavidalu sugrįš dalis ankstesniųjų kolekcijų, deramės su naujais tiekėjais.

Metų pabaiga – geras laikas apžvelgti, kas nuveikta ir kurti naujus planus. “Todėl vidinėse diskusijose vėl sugrįžome prie pradinės idėjos, kodėl iš vis atsirado socialinė manufaktūra ALL INVITED: iš noro turėti daugiau laisvės nuo projektinio finansavimo“, sako Henrika Varnienė.

Identiteto paieškos - kaip branda - užtrunka, ir tai nėra paprastas procesas. „Per šį pusmetį, kol keitėme ALL INVITED veidą, buvo ir ginčų. Vis tik nutarta plėsti bendruomenę per jaunus menininkus, turinčius savo auditorijas - juk visais laikais, visų revoliucijų ir permainų avangarde - būtent jauni žmonės“,- įsitikinusi Ramunė Šliuožaitė, pakviesta kūrybiniam atsinaujinimui.

Buvo išsiųsti laiškai per dvidešimt iliustratorių, ir dauguma jų, palaikydami negalios aktyvizmo idėją, išreiškė norą bendradarbiauti; pagal savo numatytą rebranding‘o scenarijų, kūrybinis duetas Nanny 2 atrinko keturias menininkes: Staselę Jakunskaitę, Urtę Jasenka, Viktoriją Matakaitę ir ukrainietę Kat Bielobrovą. Visi, prisidėję prie naujojo projekto, bus pristatyti, praūžus žiemos šventėms.

 

Sinergija: LNF ir ALL INVITED 

Kitas svarbus akstinas pokyčiams – bendro vardiklio tarp LNF ir ALL INVITED paieška. Negalios tema vis dar stumiama į specialias erdves, į prieššventines „gailesčio muges“, tarsi tai būtų aktualu tik tam tikrai visuomenės grupei. Galiausiai, ta grupė yra didžiulė - vien LNF, vienijantis 16 nacionaliniu lygiu veikiančių organizacijų, kalba kone trijų šimtų tūkstančių piliečių vardu - negalią turinčių žmonių ir jų artimųjų.

LNF daugiau nei du dešimtmečius bando tą požiūrį keisti. „Deja, darbas su dokumentais yra nematomas ir tylus. Meno jėga - daryti įtaką visuomenių slinktyse ne keičiant įstatymus, o veikiant emocijas: ir per tylų nepritarimą, ir per provokaciją, ir ironiją, ir bendrystę, draugystę - absoliučiai visaip“,- štai kodėl, Ramunės teigimu, svarbu per ALL INVITED būti pastebėtiems jaunosios kartos – pilietiškai aktyvios, tos, kuriai ne vis vien, kokioje bendruomenėje gyvensime. „Turime suteikti platformą ir kūrėjams su negalia. Deja, jie - net ir menus studijuojantys - dėl viešosios diskriminacijos, dar dažnai priversti “kurti į stalčių”.

 

Manifestas ateinantiems metams

Po produktų testavimo tapo akivaizdu, kad vien įsigijus naujas iliustracijas, tikrasis atsinaujinimas neįvyks. Gaminių sukirpimas - nebeaktualus, o ir kokybės norisi aukščiausios, todėl nutarta iškart po švenčių pradėti naujų tiekėjų paieškas.

Didelis dėmesys buvo skirtas e-parduotuvės bei socialinių tinklų komunikacijos ir vizualikos suvienodinimui; tuo užsiėmė taip pat jaunosios kartos tekstų rašytoja OMa.

Kol kas artimiausias tikslas - visokeriopai išnaudoti startavusią reklaminę kampaniją, o planuose - nauji projektai su įvairiais kūrėjais, neišskiriant turinčių negalią, nes ALL INVITED - apie tai, kad nė vieno neliktų užribyje. Nepaisant rasės, lyties, psichinės ar fizinės būklės.

Nes mes vieni kitiems reikalingi tokie, kokie esame.

 

 

 

Grįžti į tinklaraštį