Startavusi prieš septynerius metus, ALL INVITED išbandė įvairių kelių, prie manufaktūros vairo stovėjo ne vienas žmogus. Šiandien Vilnius pasitiks mūsų naujos kolekcijos reklamomis; atnaujinome „vitrinas“ e-parduotuvėje, Facebook ir Instagram paskyrose. Darbai tebesitęsia; svetainė bus adaptuojama žmonėms su negalia, kitu pavidalu sugrįš dalis ankstesniųjų kolekcijų, deramės su naujais tiekėjais.
Metų pabaiga – geras laikas apžvelgti, kas nuveikta ir kurti naujus planus. “Todėl vidinėse diskusijose vėl sugrįžome prie pradinės idėjos, kodėl iš vis atsirado socialinė manufaktūra ALL INVITED: iš noro turėti daugiau laisvės nuo projektinio finansavimo“, sako Henrika Varnienė.
Identiteto paieškos - kaip branda - užtrunka, ir tai nėra paprastas procesas. „Per šį pusmetį, kol keitėme ALL INVITED veidą, buvo ir ginčų. Vis tik nutarta plėsti bendruomenę per jaunus menininkus, turinčius savo auditorijas - juk visais laikais, visų revoliucijų ir permainų avangarde - būtent jauni žmonės“,- įsitikinusi Ramunė Šliuožaitė, pakviesta kūrybiniam atsinaujinimui.
Buvo išsiųsti laiškai per dvidešimt iliustratorių, ir dauguma jų, palaikydami negalios aktyvizmo idėją, išreiškė norą bendradarbiauti; pagal savo numatytą rebranding‘o scenarijų, kūrybinis duetas Nanny 2 atrinko keturias menininkes: Staselę Jakunskaitę, Urtę Jasenka, Viktoriją Matakaitę ir ukrainietę Kat Bielobrovą. Visi, prisidėję prie naujojo projekto, bus pristatyti, praūžus žiemos šventėms.
Sinergija: LNF ir ALL INVITED
Kitas svarbus akstinas pokyčiams – bendro vardiklio tarp LNF ir ALL INVITED paieška. Negalios tema vis dar stumiama į specialias erdves, į prieššventines „gailesčio muges“, tarsi tai būtų aktualu tik tam tikrai visuomenės grupei. Galiausiai, ta grupė yra didžiulė - vien LNF, vienijantis 16 nacionaliniu lygiu veikiančių organizacijų, kalba kone trijų šimtų tūkstančių piliečių vardu - negalią turinčių žmonių ir jų artimųjų.
LNF daugiau nei du dešimtmečius bando tą požiūrį keisti. „Deja, darbas su dokumentais yra nematomas ir tylus. Meno jėga - daryti įtaką visuomenių slinktyse ne keičiant įstatymus, o veikiant emocijas: ir per tylų nepritarimą, ir per provokaciją, ir ironiją, ir bendrystę, draugystę - absoliučiai visaip“,- štai kodėl, Ramunės teigimu, svarbu per ALL INVITED būti pastebėtiems jaunosios kartos – pilietiškai aktyvios, tos, kuriai ne vis vien, kokioje bendruomenėje gyvensime. „Turime suteikti platformą ir kūrėjams su negalia. Deja, jie - net ir menus studijuojantys - dėl viešosios diskriminacijos, dar dažnai priversti “kurti į stalčių”.
Manifestas ateinantiems metams
Po produktų testavimo tapo akivaizdu, kad vien įsigijus naujas iliustracijas, tikrasis atsinaujinimas neįvyks. Gaminių sukirpimas - nebeaktualus, o ir kokybės norisi aukščiausios, todėl nutarta iškart po švenčių pradėti naujų tiekėjų paieškas.
Didelis dėmesys buvo skirtas e-parduotuvės bei socialinių tinklų komunikacijos ir vizualikos suvienodinimui; tuo užsiėmė taip pat jaunosios kartos tekstų rašytoja OMa.
Kol kas artimiausias tikslas - visokeriopai išnaudoti startavusią reklaminę kampaniją, o planuose - nauji projektai su įvairiais kūrėjais, neišskiriant turinčių negalią, nes ALL INVITED - apie tai, kad nė vieno neliktų užribyje. Nepaisant rasės, lyties, psichinės ar fizinės būklės.
Nes mes vieni kitiems reikalingi tokie, kokie esame.